Lyckligt lottad.

Jag säger alldeles för sällan hur mycket jag älskar min familj. Vi är lite trasiga och knasig men ända en familj. Idag hade jag äran att få ta med med systerson Theo på badhuset. Han kom hit och väckte mig klockan 11, vi badade och sen stekte jag pannkakor åt honom. Han ville inte riktigt att åka hem men jag försäktade honom om att vi kan göra det här fler gånger. Då tolkade han det som att det ska vi göra varje lördag... Gullungen! Kanske inte riktigt så ofta men men ;)
Körde hem Theo som slocknade i bilen och jag stannade för en kopp kaffe hos syster. Då fick jag dessutom kela lite med Ella, hon är så mysig och så snäll. Hon har redan börjat säga mamma och tack och jag försökte förklara för henne att hon inte behöver känna någon stress i att bli äldre. Hon får gärna stanna som hon är :)
Imorgon så har jag bjudit in familjen Lanner på middag och jag ser fram emot att inte behöva vara själv denna söndag heller. På måndag börjar min nattvecka och det ska göras någon uppgradering så jag kommer förmodligen inte kunna göra ett skit mellan 23-06. Blir nog en spännande natt!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0