En bra söndag!

Tvinga mig själv upp runt elva-tiden. Det är ett helvete för mig att somna den här veckan och ett lika stort helvete att försöka gå upp i normal tid. Det har slutat med sänggågn runt 04-tiden och uppstigningen mellan 13-14. Inte bra. Men idag hade jag bestämt träff med min systerdotter i Liljeholmen och jag ringde och kikade om Fia och Claes skulle vara hemma så vi kunde kika förbi och pussa lite på Lukas. Både jag och Sofia är fullständigt betuttade i den lilla krabaten. Efter en kaffe i Frösunda väntade en middag i Silverdal. Carlsson hade förberett färsk pasta med en liten räksås. Smarrigt värre faktiskt! Vet inte varför jag alltid trott att Carlsson inte kan laga mat? Hon är ju betydligt bättre än vad jag är i köket. :)
Efter många om och men så blir det iaf en kväll i soffan. Har hyrt film och ska försöka somna innan midnatt ikväll. Det var dock väldigt lockande att ta en sväng in till Söder för att träffa en vän, men jag beslutade mig för att det var alldeles för jobbigt och att det kommer fler kvällar som vi kan umgås den här kommande veckan.
Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0