Tack gode Gud!

Den här veckan har varit ett rent helvete av tristess. Jag vill verkligen inte var akvar här en sekund längre än vad jag måste. Men givetvis så har vi ett receptionsmöte nu på morgonen. Halleluja... Nåväl, efter mötet tänkte jag gå och klippa mig och sen spendera en del cash på kläder. Pengar jag inte har egetligen men vem bryr sig? Pengar kommer det mer av? Right? Jag känner bara att jag måste unna mig själv något efter det här med bilen. Så istället för att vara förnuftig och spara pengarna till en ny bil tänker jag bränna de på onödigheter som kläder. För jag ska gå ut den här veckan och jag hade tänkt att vara oemotstådligt snygg. Och det kostar.
Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0