Snart ledig vecka!

Gick av min nattvecka igår och inledde dagveckan med ett receptionsmöte som varade i mer än tre timmar. Efter mötet så tog kg mig råd till klippningen, två nya toppar och så bjöd jag Carlsson på sushilunch eftersom hon hade glömt sitt kort hemma. Efter lunchen åkte jag hem för att sova, och sov gjorde jag. I hela 12 timmar. Steg upp vid 03:30 och har tagit en lugn morgon. Precis vad jag behövde! Nu väntar det 8 timmar på Kungen och sen ska jag njuta av en kväll på soffan. Imorgon är en fullspäckad dag som inleds med en andra intervju på Två Fåglar, sen ska jag fika med syster och Lukas och till sist så väntar en Aw med mina favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0