Så jävla typiskt.

Jag är så less på att jag inte kan tycka att det som är tillåtet är roligt. Att den här Robert som hör av sig är en tönt och att Henrik som jag grovhånglade med på Patten förra helgen är en tönt han med. Snälla och trevliga killar är inget för mig uppenbarligen.
Jag har nog inte ens nämnt den kvällen på Patten. Nåväl, vi satt i Bakfickan och jag drack 5 glas rosé innan vi lämnade baren för att åka till Södra teatern. Carlsson ville nämligen mer än gärna se Ison & Fille. Jag och Jenny hakade på och väl där så träffade jag på gamla kollegor från Hasselbacken. Det var kul! Pallade dock inte med när Ison & Fille började uppträda, då hade jag nån förortsbrutta som stod och puttade mig i ryggen. Frågade snällt om hon kanske ville stå framför mig istället. Då undrade hon om jag var dum i huvudet. Sånt orkar jag bara inte med. Så jag och Jenny drog till Patten och där hade vi en kul kväll. Vet inte hur det kom sig men jag var iaf i rockbaren med Jenny på dansgolvet och känner att det är någon som luktar helt otroligt gott. Så jag vänder mig om och kysser killen. Eller hånglar upp är väl ett mer passande ordval. Vi hänger ihop resten av kvällen men jag nobbar killens fråga om sängplats med att säga att han ser ut som en snarkare. Och att jag verkligen behöver sova. Han tog mitt nummer och smsade mig dagen därpå. Han är verkligen säkert en toppenkille. Men inte min typ. Han bara luktade jävligt gott!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Tomas

Ibland räcker det med en doft ;)

2011-11-21 @ 19:56:32
Postat av: Ida

Men borde man inte växa ifrån dessa tonårsfasoner Tomas?

2011-11-22 @ 05:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0