Nykter, lullig till fnissig.

Igår körde jag en Aw med Emma och Max. Lina kom och joinade oss för en öl och lite mat. Middagen igår bestod av pommes i låda från MAX och det är bara så sjukt gott! Vi började iaf på Scandics senaste tillskott Grand Central. Kändes direkt att det var ett Scndic man klev in på. Samma känsla som man får när man går in på Malmen och Anglais. En känsla av hemma men ändå så opersonligt. Efter maten tog vi oss till Medis och en öl på Malmen. Max lämnade oss för sitt senaste ragg och jag och Emma tog oss till Kungen för en sista öl. Var hemma redan runt halv ett men kunde inte riktigt somna utan försökte för glatta livet tvätta bort fegisstämpeln jag dragit på mig. Jag tycker att jag lyckades, men alla är inte helt eninga där...
Sov fram till 14 idag och efter jag smält min frukost tog jag mig ner till gymmet där jag fick till ett grymt bra pass. Älskar att träna när jag inte är själv på gymmet. Tävlingsmänniska kommer fram i mig och jag pressar mig ännu mer. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag tilllaga en delikatess som falukorv och snabbmacaroner.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0