Melissa Horn

Idag lider jag av sömnbrist. Sov i sex timmar och det är alldeles för lite. Men jag hade iaf nåt roligt att sysselsätta mig. Idag väntade nämligen middag och koncert ute på Djurgården. Konserten var okej, men jag hade lika gärna kunnat sitta hemma och lyssnat på Spotify. Dessutom bestod publiken av humorbefriade tjejer, kvinnor och tanter. Not my cup of thé... Världens bästa Emma jobbade nämligen över idag för min skull så jag skulle slippa känna någon stress. Så efter konserten så satte vi oss i baren en sväng. Jag drack en kaffe och de andra drack skumpa. Livet är bara för rättvist ibland. Natalie och Jill är bra härliga människor och vi måste bara ta en vinkväll och snacka mera skit snart!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0