Kaos men en bra helg.

I fredags så gick jag och Emma ut med inställningen att vi tar det lite lugnt i kväll. Middagen i Skanstull var trevlig men maten var ingen höjdare. Jag fokuserade istället på ölen. Lyckades dra i mig 5 Corona på två timmar. Därför jag blev så full förmodligen. Vi gick iaf en sväng till Malmen där jag fick konstiga sms om min klädsel. Undrade hur människan kunde veta vad jag har på mig. Sen när killen stod framför mig var det uppenbart. Hur det kom sig vet jag inte. Men jag hör mig själv säga att du vet att jag tycker om dig. Är du inte intresserad på samma sätt så säg det nu. Varför ska vi slösa varandras tid om du inte är intresserad? Det slutade med att han vägrade säga det utan han pratade istället om att han inte skiter där han äter. Han sa att han skulle komma förbi mig på måndag på jobbet. Vi får väl se. Han är för mig känd som någon som lovar runt och håller tunt. Jag var som sagt packad så efter ett samtal med min bästis så stod jag och grät framför alla tjejer från jobbet. Väldigt olikt mig. På vägen till Patricia så mötte jag dessutom Albin. Bad om ursäkt för att jag hade kallat honom otrevliga saker sist vi sågs. Det mötet slutade med att jag står och pratar om mina killproblem och att Albin undrade om jag skulle följa med honom hem. Jag nobbade den vänliga förfrågan och gick vidare till Patrica där jag skulle hetsa och dricka shots. Smsade även med HP killen Robert och han dök upp på Patten. Han var som ett plåster och vägrade gå. Inte min typ av kille kan man säga. Snubben jobbar med IT och var alldeles för blyg och försynt för min smak. Jag och Emma landade hemma vid 4-tiden och jag däckade. Vaknade redan vid halv nio av ångesten som härjade i min kropp. Smsade lite med min bästis och sen väckte jag stackars Emma för att slipper vara själv med min ångest. Var pigg i övrigt och vi gick på bio och såg Breaking Dawn. Efter det så dog jag helt och det fick bli en snabb räkmacka på Kungen och sen somnade jag ovaggad. Idag så ska vi fika och kanske se en till film på bio. Vi tar dagen som den kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0