Äntligen fredag!

Idag flyttar jag in på Kung Carl i en av bröllopsviterna tillsammans med Emma. Ska checka in vid lunchtid och sen ska vi ta en sväng på stan. Fick en hyfsad lön och frågan är om man ska försöka hålla igen eftersom det är jul och en del födelsedagar under december eller om man ska unna sig lite nya kläder. Tror jag håller igen. Måste lägga undan en del pengar till flygbiljetten till Miami också.
Ikväll så är vi sju tjejer som ska ut och käka. Blir tydligen nån köttrestaurang i Skanstull. Lät som en sann kvarterskrog enligt mig men det är det tydligen inte enligt några av de andra brudarna. Jag har bott i Skanstull och aldrig hört talas om krogen så det bådar inte direkt gott. jag får återkomma med en recension. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0