Vi närmar oss.

Nu har jag gått riskettan och är i och med detta ett steg närmare mitt körkort. Utbildningen var på tre timmar men snubben som höll i kursen var ganska så skön så det gick fort. Hade lite ångest över att jag inte var ute nåt igår. Var 25 grader varmt i skuggan igår. Jag hoppas att det blir lika varmt idag. Ska lifta med Anki och Ella hem till Fia idag, mysigt att få hänga lite mer med familjen. Har ite sett Ella på länge nu och när de är så små så händer det mycket på kort tid.
Jag har varit vaken sen tidigt imorse. Har redan hunnit tvätta fyra maskiner tvätt och städat här hemma. När blev jag morgonpigg??? 
Igår impulsköpte jag ett par mittsar för jag och Fia pratade om att börja boxas en dag i veckan. Idag kör vi nog första passet! Taggad som fan!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0