Vem stönade?

Var extremt trött i morse när jag landade hemma i sängen. Somnade med tv på och vaknade av att någon stönade. Trodde så klart att det var tv som lät så jag stängde av den och somnade om. Vaknade på nytt av samma ljud och inser att det minsann kommer från mig själv. Min träningsvärk gör att jag stönar vaje gång vad vänder på mig i sömnen. Det kan inte vara rikigt normalt?
Näväl, det visar ju bara att det tar ordentligt när jag tränar. Imorgon hoppas jag på att jag känner mig pigg nog att orka springa de 5 kilometerna med intervaller.
Annars så pratade jag en lång stund med min bästis idag. Närmare bestämt typ två timmar. OM allt och ingenting men mest om Micke och ?. Låt oss säga så här utan att säga för mycket. Vi har båda förändrats till varandras ursprung. På gott och ont.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0