Vardagslyx.

Nn under fredagen och lördagen när jag och Emma har jobbet tillsammans har vi unnat oss mat från Bakfickan. Idag åt jag en underbar citrusrisotto med vårprimörer! Dog nästan lite för så gott var det.

Annars så hade vi en trevlig torsdagskväll hemma hos Carlsson. Vi var en bra blandning med löst folk. Bögigaste bögen någonsin, kinesiska kvinnan som var orolig ang förvaringen av en viss primör, den nykn*llande bakfulla, den nyseparerade tatuerade samt jag och Carlsson. Minst sagt en härlig blandning. Jag slaggade kvar hemma hos Carlsson och på fredag morgon käkade vi lunch och drack kaffe i SC.

Hade tänkt träna imorse men fick tänka om då min träningsvärk i vingarna och axlarna inte gjorde det tekniskt möjligt. Imorgon innan kalaset för Claes vankas det däremot ett nytt träningspass. Ser.Inte.Fram.Emot.Det.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0