Så himla mysigt!

Plockades upp i morse av Anki och vi åkte hem till Fia. Väl där så käkade vi lunch, tog en timmes promenad och gosade och myste massor med bebisarna. Jag vill också passa på att berätta att jag idag bytte en bajsblöja på Lukas, så ni vet! Varit riktigt härligt väder idag och jag har förhoppningsvis fått lite färg. När Anki hade åkt hem och Claes kommit hem var det dags för vårt inplanerade träningspass. Vi började med att springa i en kvart o h sen körde vi ca 10 olika övningar. Var riktigt svettigt och redan i duschen efteråt kändes kroppen mör. Bra uppladdning inför min inbokade tid hos min PT. Kommer oja mig rejält imorgon ;) Blev bjuden på middag och nu är jag på väg hem. Kommer förhoppningsvis somna ovaggad ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0