Min första PT timme!

Sådärja! Den första är nu avklarad och den bestod mest av att Annelie (min PT) ska få lite koll på var jag ligger i förhållande till styrka och kondition. Fick börja med ett löptest på 3 km. Tog min lite mer är 18 minuter att klara mig genom det. Det visade att min fysiologiska ålder ligger på 37!!!! Ni förstår vilken katastrof! Om jag klarar att springa samma sträcka på 16min och 30 sekunder istället kommer min fysiologiska ålder ligger på 21. Så det är mitt mål med träningen! Är sjukt taggad så det här kommer gå asbra! Sen kollade hon lite hur många latsdrag, armhövningar och hur länge jag pallar plankan. Det var kul! Längtar redan till måndag då nästa pass är :) Nu ska jag fika med Carlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0