Klappar mig själv på axeln.

Lyckades genomföra ett mycket bra styrkepass nu på morgonen. Inte varje dag som jag orkar mig till gymmet efter ett nattpass. Men plötsligt händer det! Nu väntar bara 4 st dagpass den här veckan. Men jag kommer även trycka in lite träning (förhoppningsvis mycket) såklart! Först och främst så är det vårruset som väntar på onsdag och på torsdag väntar ytterligare ett pass med min PT. Är rätt så nyfiken på vad hon har hittat på åt mig den här gången! Vet inte hur jag ska ställa om idag... Sova eller inte sova det är fråga. Eftersom jag jobbar eftermiddag imorgn känns det inte lika viktigt att hålla sig vaken så jag tror jag knyter mig i några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0