I väntans tider.

Jag hatar att vänta. Är alldeles för otålig för att överhuvudtaget se att det kanske kan komma något gott ur att vänta. Den som väntar, väntar alltid för länge enligt mig. Så nu väntar jag på att P ska lämna mitt nummer till M och att sen vänta på om M ska ringa är bara helt olidigt. Vad ska man göra i väntans tider?
Vill också informerar er om att om 12 dagar så har det gått fem månader utan en enda fika. Kommer jag upp i sex blir jag helt enkelt nunna och går i kloster.
/Ida

Kommentarer
Postat av: H

Du, jag fikade efter 7 månader och jag kom inte ihåg hur man gjorde..eh, nästan iaf. Hör av mig så fort jag vet ngt, det vet du! Är också sjukt otålig..ses ikväll, hjärtat!

2011-05-02 @ 13:52:54
URL: http://helsinthecity.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0