heyheyhey!

Lever man inte på hoppet så säg! Den vanliga väktaren kom precis förbi och jag pratade lite med honom om Micke. Nämnde för honom att jag tyckte att Micke nämnde igår att han hade flickvän. Då säger han va? Nä, det tror jag inte! Jag har bara hört honom nämna nåt ex men ingen flickvän! Då skällde jag ut honom för att han inte hade förvarnat mig om att han skulle ta med sig Micke. Han förklarade då att han inte visste att han skulle komma. Micke hade tydligen ringt honom och frågat var han var och när han hade sagt att han skulle precis in till oss på Kungen så sa Micke att han skulle med in så han skulle vänta på honom. Så nu så har väktaren lovat att ta med Micke in på en kopp kaffe imorgon natt. Så nu vet jag i god tid att jag ska sminka mig. Åh, jag är lite pirrig inför imorgon redan nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0