Håll i hatten!

Mötet och planeringen med min PT Annelie gick riktigt bra. Kändes som om vi klickade direkt och jag ska nu köra en gång i veckan med henne. Är det bra så kommer jag kanske köpa fler sessioner. Blev så inspirerad att jag faktiskt ställde mig på löpbandet och tänkte springa en 20 minuter. Men det kändes så lätt att springa så det blev hela 6 km i ett lagomt tempo. Det enda som är lite jobbigt är att jag får ont i mitt vänstra knä när jag springer på hårt underlag. Men jag bet ihop! Efter löpbandet körde jag lite utfall och benböj utan vikter och så strechade jag noga.
Om en vecka på torsdag så smäller det. Då är det dags för första passet! Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot det här!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0