Familjesöndag.

Började dagen med att hoppa upp och tänkte kasta på mig träningskläderna för att springa en tur. Spöregnade när jag drog upp gardiinen så jag hoppade det.
Vid 13 tiden kom mamma och hämtade mig tillsammans med busungarna Johannes och Theo. Jag fick köra till Frösunda och det gick bra. Väl hemma hos Fia och Claes väntade fika för Claes som hade fyllt år. Vi passade även på att fira mamma på morsdag. Fia hade bakat en gudomligt god tårta med nutella och maräng. Ella och Lukas tycker att jag är en ganska så rolig prick och jag fick dom att skratta genom att göra samma move om och om igen. Snikade till mig middag i Frösis och övningskörde sedan till Liljeholmen där jag hoppade ur bilen för att träna. Körde ett bra styrkepass och imorgon måste jag springa. Nu håller jag på med hemligheter... ;) Bara Carlsson som vet vad som händer. Bäst så!
Vill bara påminna alla om att ta vara på livet, man vet aldrig när det kan få ett oväntat avslut. Så njut och ta vara på alla stunder som livet erbjuder!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0