Enformigt.

Det känns lite enformigt att blogga nu för tiden. Jag jobbar, äter, sover och rör lite på fläsket. Det är typ allt som händer. Vissa dagar orkar jag sminka mig och då läggs det upp en bild på dagens look. Faktiskt lite tröttsamt att det inte händer nåt av intresse.
Eftersom det har blivit lite personalförändringar här på jobbet så kommer det bli ganska så mycket jobb framöver. Nästa lediga vecka ska jag jobba tre av mina 7 lediga dagar. Bra för ekonomin men mindre bra för privatlivet. Behöver de pengarna som jag jobbar extra för till körkortet så det är inte helt förgäves som jag jobbar ihjäl mig. Det roliga är att jag trots dessa extra dagar inte kommer upp min normala arbetstid på en månad på Star. Ligger fortfarande några timmar under. Men bättre betalt! Jag jobbar ju nu 10 nätter i rad nu, inne på min sjätte och ännu känner jag mig pigg. Imorgon blir det uppgång runt 15 för jag ska träffa min PT klockan 17. Ska försöka träna när jag ändå är inne i stan. Hinner jag ska jag sola lite också. Har insett att jag blir mycket piggare både fysiskt och psykiskt om jag får lite D-vitaminer.
Jag vill också nämna att den vanliga väktaren i natt kallade mig rostig. Han insinuerade på att eftersom jag inte varit i ett förhållande på tre år så har jag tappat stinget. Tack för den.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0