Amba.

Igår när jag hade stämplat ut så mötte jag upp Lillen, Li och Emma i baren för att dricka alkohol. Att det samtidigt var ESC på tv gjorde att det var oundvikligt att inte titta. När Sverige var i ledningen för en kort stund så kickade tävlingsinstinkten in ch det blev helt plötsligt intressant. Nu vann vi inte hela skiten men en stabil tredjeplats får vi vara nöjda med.
En killkompis hörde av sig och skulle kika in och säga hej, efter tre timmar på kungen så gick vi vidare till Amba och då ringer han och frågar var vi är. Typiskt att vi missade varandra precis. På Amba så var det gratis att gå in och ingen kö, det tackar vi för.
Dansade lite och catchade upp med polaren som vi mötte upp. Runt 03- var det dags att röra sig hemåt. Jag pallade inte vänta på tuben så jag unnande mig en taxi hem. Inte mer än rätt! Undra varför jag vaknade av ångest imorse? Nu är iaf planen att ligga på soffan hela dagen. När man är lite piggare måste jag bara köpa mjölk. Intressant att veta va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0