Vill bo på landet, utan grannar!

Dessa jävla ofrivilliga väckningar från mina grannar börjar nu gå för långt. Vi har ett nytt par som flyttat in för mer än två månader sen men de verkar fortfarande inte kommit iordning eftersom det varje helg är ett högljutt borrande som kommer från deras lägenhet. Idag orkade jag inte ligga kvar i sängen och irritera mig på att min sömn återigen blev förstörd. Jag drog upp rullgardin och mina planer att stå på crosstrainern nere på gymmet ändrades till en löprunda utomhus istället. Fortfarande lite isigt på vissa ställen men det var bara praktiskt eftersom då fick pulsen komma ner lite. Första gången på 6 år som jag sprang ute och jag är överraskad över mig själv. Min slinga är på lite mer än 5 km och jag brukar promenera den på 50-55 minuter. Nu sprang jag den på 35 så det får jag vara nöjd med. Ska man kanske våga sätta ett mål om att springa tjejmilen i höst??? Carlsson, hänger du på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0