Veckan flyger förbi.

Det är inte så ofta som jag känner att en ledig vecka går så fort som den här. Eller ledig och ledig... Jag jobbade dag i tisdags samt att jag ska jobba dag på lördag och även några timmar på söndag. Men det händer annat roligt den här veckan också. I måndag var jag hemma hos Fia och lekte med Lukas och Johannes. Carlsson kikade också förbi en sväng innan jobbet och mamma lagade ugnspannkaka. Igår så spenderade jag hela dagen med att städa sen fick jag besök av mamma och Johannes. Mamma bjussade på Thaimat och så fikade vi lite efter maten. Idag så började jag dagen med en löprunda på 5 km. Sprang 3 minuter snabbare idag. :D Nu håller jag på att tvätta och när det är klart är det bara att sätta på sig ansiktet för att möta Zara inne i stan för en middag på Rolfs kök. Blir nog nån drink innan och efter middagen också ;)
Imorgon så ska jag bjuda mina syskonbarn på badhuset och efter det blir det plättar hemma hos mig. Man brukar bli sjukt hungrig efter att ha badat så lite näring kommer behövas. På lördag efter jobbet så är det kalas i Frösunda för Fia som fyller XXår. På söndag efter jobbet så tänkte jag springa in en sväng på Ikea för att köpa lite smågrejer som spotlights lampor. Så som ni ser så är det en fullspäckad vecka jag har framför och bakom mig.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0