Underlag, steg för steg.

Som kvinna och allmänt fåfäng så är jag väldigt tacksam för smink i alla dess former.
Tänkte att jag skulle visa hur jag lägger underlag.
Först ut får ni en bild där jag är helt osminkad. Bara en vanlig ansiktkräm i fejset.
Här har jag satt på min en grön primer, ska ta bort en del av det röda.
Här jag jag tagit concealer på de extra röda ställena, typ finnen... Dessutom pratar jag med Carlsson.
Här har jag haft på mig en foundation.
Och så lite solpuder på det!
Lite rouge och lite eyeliner kanske?
Och här är en bild när jag även sminkat klart ögonen. Hur jag gör det visra jag en annan dag!
Tar ca 60 minuter för mig att få set som jag vill ha det, men gör jag det ordenligt så sitter det en hel kväll oavsett hur mycket jag dansar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0