Träning.

Tränade idag med min PT Theo. Han är precis fyllda fyra år och en riktigt gestapo när det kommer till repetioner. Idag så körde vi benböj med 20kg Theo på ryggen, lite boxning samt bicepscurl även denna med 20 kilo Theo som hantel. Det var ett bra pass och det bästa med att träna med Theo är att ju äldre (tyngre) han blir desstå starkare blir jag. :)
Har iaf haft en jätte mysig dag med hela Ankis familj och många timmars kvalitetstid med Theo. Att man dessutom har fått snusa på lite bebis Ella är ju inte helt fel. Bebisar är så himla mjuka och gosiga!
Nu väntar det lite diskning sen blir det en kväll i soffan. Skönt det.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du har öppnat mina ögon för möjligheterna jag har här i mitt eget hem!!!;0)

2011-03-07 @ 16:42:29
Postat av: Ida

Inte alla som har en PT inneboende! Två flugor i en smäll för dig när det är dags att börja träna igen. Kvalitetstid med Theo plus att du får muskler! :) n

2011-03-07 @ 17:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0