Torsdagen.

Middagen på Rolfs kök med Zara var supertrevlig, fantastisk god mat och ännu trevligare sällskap. Nota gick på 1000:-/person men verkligen värt det med tanke på maten och utmärkt service. Efter middagen så tog vi oss ner till jobbet för att bli förstärkta av Emma och några andra kollegor. Därifrån vidare till Spyan där vår restaurangchef hade smörat in oss. Järngänget för kvällen blev iaf jag, Zara, Emma och Emir. Roligast under kvällen var nog ändå temat NEJ!!! Emma förklarade att man måste vara tydlig på krogen om man inte är intresserad så därför skriker man ut NEJ!!! och ser väldigt bestämd ut. Funkar skitbra verkligen och så hade man asroligt åt alla förvånade människor. :) Efter 5 timmar på Spyan kändes det i fötterna och kroppen att hemgång kunde vara en bra idé så efter en snabb kisspaus satte jag och Emma oss på tuben hem till Högdalen. Efter en snabb frukost som bestod av bl.a. Resorb och mattabletter kunde vi inta ryggläge. Emma den galningen smet iväg till sin PT strax efter nio på morgonen. Till handlingen hör väl att vi inte somnade fören klockan hade passerat sex på morgonen. Gårdagen var en helt okej dag som jag spenderade på badhuset med tre av syskonbarnen, jag hade minst lika roligt som de små barnen :) efter badet bjöd jag på Tacos hemma hos mig och när middagsgästerna tackade för sig gick jag direkt till sängen och sov tills klockan ringde nu på morgonen. Det var en sjukt kul kväll och jag har svårt att tro att det var vår sista. Har en känsla av att Emma fick mersmak av sin första utgång efter 02:00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0