Städat in våren.

Idag på förmiddagen har jag ängnat mig åt att städa in våren. Jag har skurat listerna i lägenheten med tandborste och Cillit Bang. En av de stora nackdelarna med att bo litet utan fläkt är att oset sprider sig i hela lägenheten och lägger sig som en hinna av fett på precis allt. Sen kommer katten och går förbi och släpper hår som i sin tur fastnar med glädje på allt det flottiga. Nu har jag bara badrummet kvar sen tänker jag nog inte städa mer i år. ;) Passade även på att bädda rent i sängen så det kommer vara en fröjd att spendera kvällen hemma och sen krypa ner i sängen. Dessutom så är mamma på Ica Maxi nu för att kolla om de har en persienntråd så jag äntligen kan laga min trasiga persienn. Nu går den nämligen inte att dra upp. Men i sommar vill jag att det ska vara ljust och härligt i lägenheten! Hittar hon ingen så kilar jag in till järnaffären i centrum, de kan säkert hjälpa mig. :) Nu var det då dags att återigen gå ner i knäläge och skura de sista två kvadratmetrarna.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0