Misstolkad?

Uppenbarligen så har ledningen och min chef inte riktigt insett hur illa jag berördes av gästen härom natten. Han kommer nämligen tillbaka imorgon och det känns bara inte ALLS OKEJ! Jag är som jag nämnt tidigare en person som har väldigt hög integritet och jag litar till 100% på min instinkt. Jag vet att den här gästen kommer bli till besvär fler gånger. Att jag inte känner mig trygg på mitt jobb längre är verkligen ingen skön känsla. Att revenue går före personalens säkerhet är uppenbart i det här fallet... Nu är jag väldigt glad för att det är lördag imorgon och att poliserna hälsar på ofta, men det är löningshelg nu så vi får se hur ofta de kan kika förbi. Nu ska jag iaf träffa min finfina vän Carlsson och dricka en kaffe. Är rädd för att jag kommer använda meningen som hon hatar alldeles för ofta i dagens samtal. Puss!

Kommentarer
Postat av: Prellan

:/ Innan hon pratade med honom så lät det som att han inte skulle få komma tillbaka. Vilket imponerade mig.. jag hoppas att det löser sig på något sätt, du ska ju inte känna dig obekväm på jobbet!!

2011-03-26 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0