Kränkt.

För första gången sen jag bytt jobb har jag känt mig utsatt. Kränkt och förnedrad. Fick i natt höra att jag uppenbarligen inte ens är vatten värd. Jag är bara en smutsig nattportier. Jag hatar tydligen mitt jobb? (Jag som trivs bättre än vad jag gjort på länge på ett jobb.) Att jag är en idiot och en bitch är tydligen sånt jag ska få höra 20 gånger under 30 minuter. Att jag trycker på larmet för att väktaren ska komma bevisar en hel del, framförallt för mig själv. Jag har ändå jobbat ett tag i branchen och sett och varit med om både det ena och det andra. Men jag har ALDRIG tryckt på larmknappen. Alltid har jag kunnat finna mig i situationer och hittat lugnet till att ringa polisen eller efter hjälp på annat sätt. Den här gången så skakade jag så mycket att det var omöjligt för mig att knappa in rätt nummer på telefonen... Glömde jag berätta att jag kommer bli stämd? 
Varför undrar ni säkert nu? Jo, för att jag gjorde mitt jobb. Men jag är ju helt inkompetent så jag gjorde väl fel och fick den behandlingen jag förtjänade?
/Idioten...

Kommentarer
Postat av: Tomas

Usch då! låter inte så spännande

2011-03-25 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0