Hoppas, hoppas, hoppas!

Idag är det fredag, vet ni vad det kan betyda? Hur ska ni kunna veta det? Men jag vet vad det kan betyda för mig. Att den otroligt trevliga och roliga polisen kanske jobbar. Jag håller tummarna för det iaf. Han har kikat in de senaste två helgerna som jag jobbat så att få se honom en tredje helg på raken vore väl för bra för att vara sant? Undra när jag ska komma över min blyghet och dels kolla om han är singel samt fråga när han ska ta med mig ut på en dejt. Jag vet att han är intresserad så frågan är om han är blyg eller om han är i ett förhållande? Åh, lite jobbigt och framförallt pinsamt att jag glömt vad han heter...
/Kärlekskranken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0