Härliga kollegor.

Jobbade dag idag och det var enbart glada miner hela dagen. Jag och Anna skrattade högt flera gånger på morgon. Sen kom Emma och skratten avtog inte direkt. Sen när Max kom in så var nog toppen nådd. :) En hel del att göra under dagen, man kunde iaf hålla sig sysselsatt i 8 timmar. Ska jobba på lördag också vilket finansierar middagen på Rolfs kök på torsdag med Zara. Funderar lite på hur jag ska göra i höst? Ska jag gå över och börja jobba dag igen eller ska jag stå ut året ut? Det är inte jobbigt att jobba natt och jag trivs verklligen på Kungen. Så blir det dag igen så blir det på Kungen. Apropå Kungen så fick jag sms från receptionschefen på Scandic Kungens Kurva som undrade om jag var intresserad av att jobba extra. Klart jag kan göra det, så hon skulle ringa mig imorgon om en dags upplärning.
Åter till middagen då. Ska bli riktigt härligt att äta god mat med trevligt sällskap. Känner på mig att det kan bli en liten visit till East eller Soap efter middagen. Men efter middagen och innan barerna så hoppas jag på att vi ska möta Carlsson och Nyllet på Anglais för lite fler drinkar. De ska också ta en liten AW och som vi brukar säga... Ju fler ju bättre!
/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0