Har ju inte berättat om i lördags!

I lördags så begav jag mig hem till Mohammed för lite förkrök till Melodifestivalen. Vägrar kalla den Mello för det är så töntigt! Spelade ett partyspel som ledde till både en avsugning av en skumpaflaska och sms-roulette.
Efter några timmar i Sätra tog vi tuben in till Patricia. Tappade några på vägen av olika skäl. blött blev det i Slussen iaf... Inne på Patten blev det mycket dansande och jag hade en helt okej kväll. Landade hemma själv runt 04-tiden. Hittade inget som föll mig i smaken, men det gjorde inget eftersom klockan ringde 09:00 för då var det dags för kalas!
/Ida

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad skont att det finns fler (eller i alla fall nagon annan som inte forstar sig pa Mello-tramset. Melodifestivalen heter det och har val aldrig behovt nagot skumt smeknamn forut?! Skumt.

2011-03-09 @ 02:59:12
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0