Det här med att prioritera.

Kände när jag vaknade att jag inte hade någon inspiration till att träna idag innan jobbet. Är det nåt som jag har lärt mig så är det att man ibland tjänar på att inte gå till gymmet om motivationen fattas, det slutar för min del bara med att jag känner mig värdelös. Packade iaf ned tränmingskläderna så jag kör ett pass på morgonen istället. Har ett pumppass inbokat så det är bara att tuta och köra. Jag spenderade istället min morgon till att laga ett storkok av köttfärssås och drack en kaffe i lugn och ro. Det är inte många kvällar innan jobbet som jag bara sitter hemma så det är extra skönt när jag väl unnar mig det.
Jag ska väl dock krya till korset och erkänna att jag klämt två semlor under dagen. Tur att denna dag bara finns en gång om året ;)
/Ida

Kommentarer
Postat av: Johnnyastri

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-11-12 @ 17:47:19
URL: http://johnnyastri.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0