Återbäring!

Varje år vid den här tiden går jag runt som på nålar... Blir det någon braksemester eller bara en vanlig semester? Allt beror ju på hur stor återbäringen är. Att jag får tillbaka pengar är självklart eftersom jag har köpt lägenhet för några år sen. Idag så hörde jag hur posten kom run 14-tiden, tänkte stilla för mig själv att nu kom skattebeskedet. Men det kan omöjligt vara viktigare än sömn så jag sov vidare. Vaknade en timme senare och behövde kissa. Dvs, jag passerar ytterdörrens brevinkast. Där låg det! Jag sliter upp det och ser nöjt att jag fick tillbaka 10700:-. Tre veckors öluff i Grekland är finansierat utan problem! Sen kunde jag givetvis inte somna om mer eftersom jag var så uppspelt över 10 lakan. Struntade i att ens försöka egentligen. Bokade in mig på ett 55 min spinningpass samt 55 min Bodypump. Tänkte att jag tog mig vatten över huvudet men det gick över förväntan! Lite mör i ryggen nu men annars oförskämt pigg!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0