Sommarens första helg.

Sommarens första riktiga helg är snart slut. Helgen började hårt med ett svttigt PTpass. Mötte upp min systerdotter och vi tog sällskap från stan hem till mig. Emma och Lina mötte upp oss och vi satte oss på gården och käkade sallad och glass i stora lass. Lite rosévin på det och jag och Lina satte sikte på Patricia för att möta upp Adam. Kvällen på Patten bara flög förbi och jag landade hemma hos Lina runt femsnåret. Vaknade till en underbart vacker sommardag och samlade krafter för att orka gå ner till bryggan. Hann inte sitta länge på bryggan innan Lotta (Linas hyresvärd) dök upp med kuddar till soffan och bakismat. VILKEN SERVICE! Fick förstärkning nere på bryggan av Adam, Erik,Albin och Emma. Hade en skön kväll men kände av fredagskvällen alldeles för bra i kroppen. Vi lyckades iaf ta oss in till Söder där kvällen avslutades på ett lugn och sansat sätt.
Kanske ska nämna att torkan är över?!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0