Snart dags.

Imorgon så är det dags för mig att köra halkbanan. Är faktiskt extremt nervös över att det är dags. Har en tendens att bli nervös över saker som jag inte riktigt vet hur det kommer te sig. Alla som vet att jag ska köra halkbanan säger samma sak... Det är asroligt. Jag återkommer imorgon natt om det.

Dessutom ringde körskolan mig idag och ville bekräfta att jag skulle gå, skickade in bekräftelsen med snigelpost men den kom visst aldrig fram... Men det var visst inga problem alls. Kvinnan jag pratade med var supertrevlig och nu längtar jag efter att få åka ner. Hon fixade dessutom lite rabatterat pris på vandrarhemmet åt mig. Jag åker ner mot Karlsborg på söndag efter lunch och är hemma igen sent på torsdagskvällen.
Längtar och hoppas verkligen att jag klarar det!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0