Midsommarfirandet.

När jag hade vaknat tog jag mig ut till landet för att fira med Anki och hennes familj samt många av deras grannar. Började med silllunch och det var väl kanske en 20-30 grannar som hade samlats. Blev en långlunch och nästa en flaska rosé för min del. Runt 19-tiden var grillarna varma och det var återigen dags för att äta. Nu hade Lillen även joinat oss. Efter maten som var helt fantastiskt god kollade jag på fotbollsmatchen, det var på liv och död. Tjejerna mot killarna. Jag hade bara flipflops och att göra entre med dom skorna ansågs vara förevigat med livsfara. Tjejerna vann. Jag och Lillen slaggade hemma hos mamma och på morgon åt vi en mysfrukost och sen var det dags att dra sig in mot stan igen. En härlig midsommar där ingen blev för full!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0