Kuggad.

Teoriprovet var jag inte så nervös över. Var klar på 11-12 minuter och gick ut med 59 rätt. Hade det varit en tävling i snabbast teoriprov så hade jag vunnit.
Däremot var jag väldigt nervör inför uppkörningen, och körde därefter. Som en kratta. Körde fel och blev ännu mer nervös. Jag hade inte godkänt mig. Framförallt så höll jag för hög hastighet in mot en dold korsning (30km/h) och så hade jag en överdriven "dödavinkeln" titt. Nåväl, bara att lägga det här bakom sig och fokusera framåt. Har en ny tid bokad den 4 augusti i Jakobsberg och jag har även hört av mig till en körskola i Jakan för att övningsköra lite där innan. Lite svårt att få tag i uppkörningstider eftersom det är sommar. Så klarar jag inte det då så måste jag dessutom skriva upp igen. Men en sak i taget!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0