Högsommar.

Vaknade idag runt 17-tiden och gjorde det jag alltid gör när jag slår upp ögonen. Tar Iphonen och kollar facebook. Att kissa som brukade vara prio 1 är numera prio 2. Insåg att det måste vara ett udnerbart väger ute med tanke på alla dessa uppdateringar om det fiiina vädret. Taskig tajming eftersom jag hade ett gympass som väntade på mig. Jag slängde i mig lite frukost och drog till Medis och Sats där. Det fina vädret speglades av även inne på gymmet. Det var enbart killar där, ni vet dom som bor på gymmet och har biceps som min lår ungefär. Kände mig som en myra bland elefanterna. Men passet gick strålande och imorgon väntar en vilodag. Den ska spenderas med att dricka kaffe och skvallra med Carlsson. På bästa möjliga vis alltså. Det är dessutom sista natten imorgon för på söndag ska lilla Ella döpas.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0