Gillinge halkbana.

Igår direkt efter jobbet rog jag mig mot Vallentuna för att återigen ta mig ett steg närmare körkortet. Var väldigt nervös över att köra halkbanan men det gick över förväntan och var helt enkelt sjukt roligt. Ville knappt åka därifrån men det är ganska så dyrt att vara där en halvdag så det fick räcka. Om 10 dagar är det dags för uppskrivning och uppkörning. Är konstigt nog inte nervös än men det kommer nog när man närmar sig. 
Gick sådär att försöka sova innan jobbet, en kombination av övertrötthet och adrenalin är ingen bra kombo. Dessutom behövde bostadsrättsföreningen komma in i min lägenhet för att läsa av elmätaren så det knackade på dörren runt 15-tiden. Sket väl jag i, så jag öppnade inte. Så ca 4 timmar dålig sömn fick räcka inför nattens pass. Tre stora kaffe och en räkmacka funkade som energikälla. Det återstår nu bara två nätter innan jag har tre veckors semester från Kungen. Karlsborg here I come!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0