Ett avslutat kapitel.

En ny era har nu infunnit sig. Kommer ni ihåg Göran? Göran som jag hängde med förra sommaren som hade en crazy flickvän som var inte riktigt hade alla getter i hagen? Ni minns säkert! Hur som helst så har hon hört av sig till mig då och då för att informera mig om att jag och Göran inte borde höras av. Vi har setts kanske max 1 gång i månaden och det har hon verkligen inte gillat. Att vi endast är vänner är inget hon har någon koll på uppenbarligen. Men till saken hör nu att de har gjort slut så då kan man faktiskt hoppas på att man slipper dessa samtal och sms? Jag hoppas det, för jag vill kunna umgås med mina vänner utan att någon har invändingar på vem eller vilka jag hänger med.
Så det så!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0