Dessa j*vla hantverkare...

I måndag så lämnade jag in min nyckel till fastighetsexpeditionen för att de behövde tillträde till lägenheten för att byta elmätare. Bra tänkte jag, då hinner de göra det innan jag ska blrja sova på dagen, alltså på torsdagen. När tror ni att elektrikern dök upp? Jo, han kliver in i min lya runt 14-tiden, utan att knacka så jag frågar honom inlindad i mitt täcke om han vet hur man knackar. Han sa då att han inte trodde någon skulle vara hemma. Att knacka är ju då ett bra sätt att få redan på det.... Jag lät honom byta elmätare och efter 20 minter var han klar och jag insäg att jag inte skulle kunna sova mer för stunden så jag satte på min bikinin och gick ut i solen för att köka lunch istället. Hann dessutom se en film och sova två timmar till innan jobbet. Inte så dumt att börja jobba först 23 när jag tänker efter.. Imorgon kommer Fia och Claes för att hämta Kalle för vi flyttar till kattkollektivet för några veckor. Skönt för mig, mindre roligt för Kalle som de kommande veckorna får titulera sig som utekatt.
/Ida

Kommentarer
Postat av: Anki

Utekatt? Hur kommer det gå?

2011-07-01 @ 20:07:15
Postat av: Ida

Ska givetvis stå innekatt... :)

Han kommer kanske göra en Skorpan och hoppa från balkongen ;)

2011-07-01 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0