Ångesten kryper sig sakta inpå.

Visst är det bra att göra det som känns rätt för stunden? Hellre ångrar jag något jag gjort än ångrar att jag inte vågade prova...
Har smsat lite under kvällen med en gammal flört. Vi har kontakt lite då och då och vi pratar enbart om en sak. Det är dock väldigt mycket snack och liten verkstad skulle jag vilja påstå. Men kanske lika bra så eftersom han har flickvän. Efter helgens bravader så kan jag säga att det är bättre att gå utan en längre period för då slutar du tillslut sakna det du blir utan. Men nu är iaf sommaren här på riktigt och jag lovar att jag tänker ta tillvara på alla tillfällen som sommaren har att erbjuda. Vi lever bara en gång och knappt det.
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0