All eggs, one basket.

I natt så fick jag besök av den vanliga vakten, hans praktikant samt greken. Vi drack kaffe och kastade skit på varandra en längre stund. Greken är fortfarande ett hett objekt, men jag tänker inte ta något första steg för att bjuda ut honom. Jag är ju fortfarande rätt så blyg utav mig. När man fått lite innanför västen så är man lite tuffare men jag kan inte direkt dricka mig full när jag står på jobbet.
Jag hoppas att polisen kommer in i helgen men mest bara för att få någon att slänga lite käft med. En dejt där känns avlägset för han verkar dock lika blyg som mig och att dricka sig full där verkar inte heller vara som en strålande idé... Dessutom fick jag sms imorse innan jag gick och la mig av killen som jag träffade i helgen. En härlig, rolig kille som är lika uppriktig som en själv... På gott och ont.
Well well well... Härligt att det finns något som gör att tiden under natten går lite fortare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0