Så tröttsamt.

Att den nya tjejen hos oss har sagt upp sig är bara så skönt. Idag höll jag på att dräpa henne. Så lat så att det förslår! Jag tror helt uppriktigt inte hon förstår att hon inte får betalt för att kissa, dricka vatten eller bara försvinna från receptionen under längre stunder. För när man ber henne om nåt så får man alltid samma blick, som om man typ ber henne att bestiga Mount Everest. Så jobbigt är allt för henne.
Så en kombination av en mycket trött Sundis och en lat kollega var ingen höjdare.
Som tur är så fick jag oväntat besök av Albin och Adam. Eller Bill och Bull? Nåväl, var iaf på mycket bättre humör efter en cigg och lite sällskap. Tack grabbar! :)
/Ida

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAH älskar din beskrivning av vår favorit :P

du skriver så sjukt roligt att jag typ småler hela tiden... !! :)

2011-07-29 @ 08:07:50
URL: http://smbm.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi sitter i samma båt! ;) Bara 5 dagar kvar Sara, vi klarar det! :P

2011-07-29 @ 08:29:35
Postat av: Anki

En cigg??? WTF? Inte du väl ;-)

2011-07-29 @ 20:06:52
Postat av: Ida

Man får väl röka under sommaren bara? :-/

2011-07-29 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0