Redan torsdag!

Kan väl inte bara vara jag som tycker att tiden går lite väl fort va? I natt hade refugen upplärning men med en annan kollega. Lite skönt att vara två stycken vissa nätter men jag skulle inte vilja vara två på heltid under natten. Man är lite osocial och vill helst inte prata alls under vissa timmar. Pratade en stund med Sandman om hans och mina kärlekproblem eller snarare bristen på kärlek. Vi ger varandra tips och råd men vetefan om det blir nå bättre. Återstår väl att se! Dessutom kom Carlsson in en sväng och sa hej, lite onykter men med ett glatt humör! Och Carlsson, du är ingen dålig människa!! Tvärtom! Smet lite tidigare från jobbet och är redan halvvägs hemma. Ska bli skönt att få sova i sin egna säng i natt. Var några veckor sen sist. Ikväll kommer mamma och lillebror för att tömma mitt förråd på hans grejer. Lillen ska flytta söderöver. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0