Mysmåndag.

Åkte direkt till Frösunda när jag stämplat ut från jobbet igår. En liten Lukas mötte mig och han var lika glad över att se mig som jag var att se honom. Vi åt frukost tillsammans allihopa och på förmiddagen så lyckades jag och Fia dessutom få till ett träningspass. Vi började med 2 km löpning som uppvärmingen och sen nästan en timme med boxningsövningar. Det är verkligen asroligt att boxas. Svettigt och härligt. Dessutom sitter jag här med en härlig träningsvärk idag. Vi unnnade oss lunch på det ekologiska sjökaféet som ligger vid Brunnsviken.
Jag stannande även kvar för middag i Frösunda. Supergod middag men köttfärsbiff, couscous, gräddfil och en riktigt smarrig morotssallad. Fick lite mer kvalitetstid med Lukas som håller på att få sina första tänder. Man kan bli lite kinkig då...
Dessutom så hade de fixat en liten "tack-för-att-du-passar-våra-katter-när-vi-varit-borta-present.
Perfekt nu när man snart åker till Grekland och ska bättre på brännan. Härligt att gå runt och lukta blåbär!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0