Mycket trevligt!

Var på landet redan runt tio-snåret. Övningskörde mig själv hem till syrran. Väl framme bänkade jag mig framför Wii tillsammans med lille Theo. Han är en j*vel på tv-spel. Det var lite dåligt väder för att kunna genomföra mina ursprungsplaner, dvs att sola hela dagen så jag badade i poolen med lilleman istället. Mycket roligare! Till middag vankades det 3-rätters. Gubbröra till förrätt, grillat vildsvin och älg som serverades med potatisgratäng och till dessert vart det smördegsbakade äppelknytten med mandelmassa och annat gott... Till efterrätten serverades det dessutom både vaniljglass och vaniljsås. MUMMA!
Nu är jag proppmätt trots att det är flera timmar sen jag slutade äta... Blir en kväll på soffan och en lång sovmorgon imorgon. På agendan då står flytt till Frösis och kanske en AW med världens bästa Carlsson!
/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0