Malmö ToR?

Dagen igår började med att jag mötte upp min systerdotter i Liljeholmen för att luncha. Det var fint väder så vi köpte med oss mackor och satte oss nere vid trekanten.
Jag kom överens med Sandman om att vi skulle ta två öl, alla vet att man inte bara kan ta en öl. Det går inte heller att bara ta två öl... bäckis och hans tjej joinade oss också och vi satte oss på Järnet i Gamla Stan. Därefter drog vi till Medusa för ytterligare en bira, vidare till JT´s bakficka för fler öl och dessert. Nästa stopp var Templebar, sen till Flyt och sist men inte minst så blev det After. Nån gång på vägen kom Jeppe och han polare och helt plötsligt var siktet inställt på Malmö. Första tåget till Malmö på en torsdag går 06:21 så i tre timmar fördrev vi tiden inne i stan efter att After hade stängt. På promenaden mot centralen åkte jag Arlavagn och så hittade vi en asskön snubbe som stog och spelade skivor vid centralbron. Där hängde vi ett tag och diggade och dansade.
Jag var hungrig så jag ställde in siktet på Max vid centralen. Efter lite mat så trodde jag att jag skulle börja må lite bättre istället mådde jag bara illa efter att ha hetsätit ett helt meal. Grabbarna var fortfarande helt inställda på Malmö och jag började däremot tveka. Kändes inte som den mest lysande idén att åka jag-vet-inte-hur-många-mil utan ens ett par rena underkläder eller sin sminkväska. Känsligt som tjej att vara utan sin sminkväska. Lite som om en kille skulle lämna kuken hemma... Näväl, efter inte alltför glada miner av Adam och Jeppe tog jag iaf tuben hem och däckade runt halv sju imorse. Det var en bra natt och jag ångrar inte att jag återigen vänt på dygnet. Hoppas grabbarna för en trevlig vistelse i Malmö, jag vet att ni har roligare utan mig så kör hårt! All in eller ingenting! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer inte torsdagen efter onsdagen ? Eller har du nån speciell dagsordning? Kanske bara e lillördagar o söndagar i din almenacka

2011-07-21 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0