Lördag igen.

Då var det lördag igen. Natten har gått sjukt fort och det är först nu när det bara återstår två timmar av nattens arbetspass som jag har en liten stund över. Natten har jag fördrivit med att ta hand om alla Orbitz betalningarna som mina älskade kollegor inte slagit ut vid incheckning. Dessutom så har det saknats en hel del underlag som jag roat mig med att leta fram. Vad gör man inte för att få tiden att gå. Fick dessutom prata lite strunt med Sandman under natten då han äntligen fixat en telefon igen. Han är världsmästare på att tappat dem.
Dessutom så ringde Albin mig under natten och vill att jag skulle lyssna på en sak. Det var Adam som snarkade, HÖGT. Kan förstå att stackarn inte kunde sova...
Idag åker jag hem till Högdalen igen och det ska bli riktigt skönt att slippa katten Simon och få sova en hel dag. När jag vaknar väntar middagen med Lina som har utvecklats att att Albin bjuder på middag i Skanstull istället. Ska bli gott med hemlagat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0